Portail  AccueilAccueil  FAQFAQ  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Varia

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité

MessageSujet: Varia   Mer 24 Fév - 16:00

Varia, amazone
(ancienne reine des amazones)

I am introduced as the second-in-command of Queen Marga of the Amazons after Xena and Gabrielle's twenty-five year sleep. When Marga is killed by Prince Morloch, Xena trains me to become queen and together we defeat Morloch.
I am a skilled warrior, at one moment even receiving training from Arès. I also hold a grudge against Xena's daughter Eve, who murdered many Amazons as Livia. My younger sister was one of them. I put Eve on trial and sentences her to death, but Xena saves her daughter.After that I am anointed queen, but lose my throne soon after I make a deal with Bellerophon at the battle of Helicon. Most of the Amazons were killed in this battle and it is unknown what becomes of me after this.
I am convinced that I was a great queen for the Amazons. I wanted to protect my sisters trying to kill Gabrielle. I was naive I admit, I thank again Xena handed to me in the right way.
Xena is my heroine, and I hope one day to have capabilities such as hers.
Revenir en haut Aller en bas
Le Maitre

Féminin

MessageSujet: Re: Varia   Mer 24 Fév - 16:48

Euh je crois qu'on a une gros problème là...

Non seulement ta fiche n'est pas comme le schéma que nous avons indiqué dans un topic qui se trouve dans la "Base de Données", puis nous sommes aussi un RPG francophone dans nous n'écrivons pas en anglais ni dans aucune autre langue mis à part le français, il va falloir que tu recommences ta fiche malheureusement.

Hum...I think we have a big problem....

Your presentation is not like the model which is in "Base de Données", and we are a French Role Player Game of the Xena's world and the other languages are forbidden so, you must do your presentation again.

--------------------------------------------------------------------
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Varia   Jeu 25 Fév - 15:35

je fais ça dès que j'ai le temps
je parle français ^^
Le Maitre

Féminin

MessageSujet: Re: Varia   Jeu 25 Fév - 19:08

Ouf merci parceque je suis nul en anglais lol!

Pourquoi ton pseudo n'est pas celui de ton personnage ?? Tu dois le changer pour plus de simplicité pour nos lecteurs et autres membres Wink

--------------------------------------------------------------------
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Varia   

Varia
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1